[software-liber] Re: Propunere logo...

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Vin Iul 18 14:56:45 EEST 2008

Eu as vrea sa va imaginati doar un simplu lucru,
cum ar arata logo-ul propus in loc de bulina veche sus in header-ul paginii.

Puneti ubreluta tango (care mie mi se pare prea funny si junkie, a'la
copii) si vechea bulina care cat de cat e logo.
Deci nu e numai de a desena un zmeu, trebuie sa fie ceva
identificator, adica unic intr-un mod.
Cat de simplu sunt logo-urile la nike, ibm si xerox nu toata lumea le
deseneaza la fel de usor ca trasand un romb si punand o cruce in
mijloc.

Desenul e super, insa nu ca logo :(
Mai are si umbra, de care noi incercam sa scapam pentru ca nu se
printeaza ok... :((

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/