[software-liber] Re: Propunere logo...

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Iul 18 15:16:52 EEST 2008

În data de 18 iulie 2008 14:56, Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com> a scris:
> Eu as vrea sa va imaginati doar un simplu lucru,
> cum ar arata logo-ul propus in loc de bulina veche sus in header-ul paginii.
>
> Puneti ubreluta tango (care mie mi se pare prea funny si junkie, a'la
> copii) si vechea bulina care cat de cat e logo.
> Deci nu e numai de a desena un zmeu, trebuie sa fie ceva
> identificator, adica unic intr-un mod.
> Cat de simplu sunt logo-urile la nike, ibm si xerox nu toata lumea le
> deseneaza la fel de usor ca trasand un romb si punand o cruce in
> mijloc.

Păi parcă ajunsesem la un moment dat la concluzia că orice am desena
nu ne-ar reprezenta 100%, așa că ar fi sarcina noastră să facem din
siglă imaginea noastră.

Totuși, mai încercați ceva variante la zmeul ăsta. Sentimentul ăsta de
înălțare e bun de exploatat în definirea software-ului liber, lucru
încă greu de băgat la cap.