[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iul 21 16:30:24 EEST 2008

Salut,

Am inchis votarea pentru stabilirea weekend-ului.

Aceste sunt rezultatele.

30-31 august - 18 voturi
27-28 septembrie - 16 voturi
23-24 august - 15 voturi

Eu zic ca merge pe data de 28-30-31 august. La sfarsitul lui septembrie
o sa fie cam frig.

Pentru a lămuri cât mai multe din chestiunile organizatorice și de
conținul al evenimentului am început o pagină dedicată acestui
eveniment:

http://camp.softwareliber.ro/2008/

Pagina este în continuă actualizare. Dacă găsiți greșeli vă rog să mă
anunțați.

În principal ar trebui să vedem cine participa și bazându-ne pe
participanți să stabilim niște subiecte de discuție.
Dacă nu stabilim o agendă (sumară) riscăm să povestim despre toate și să
nu ajungem la nici o concluzie.

Dacă știți sigur că veniți vă rog sa îmi dați un semn.

Ar fi foarte fain dacă ar putea participa oameni din cat mai multe
comuntiati din Romania. Aici ma gandesc la lug-uri, comunitati ale
distributiilor și grupuri de localizare!

Spor!
--
Adi Roiban