[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Iul 21 16:52:46 EEST 2008

Adi Roiban wrote:
> Am inchis votarea pentru stabilirea weekend-ului.
>
> Aceste sunt rezultatele.
>
> 30-31 august - 18 voturi
> 27-28 septembrie - 16 voturi
> 23-24 august - 15 voturi
>
> Eu zic ca merge pe data de 28-30-31 august. La sfarsitul lui septembrie
> o sa fie cam frig.

Suna bine pentru mine, aflasem intre timp ca in septembrie se tine
FUDCON si trebuie sa ma decid daca ma duc sau nu, dar din fericire nu se
suprapune cu nici una din datele astea.

> În principal ar trebui să vedem cine participa și bazându-ne pe
> participanți să stabilim niște subiecte de discuție.
> Dacă nu stabilim o agendă (sumară) riscăm să povestim despre toate și să
> nu ajungem la nici o concluzie.
>
> Dacă știți sigur că veniți vă rog sa îmi dați un semn.

90% vin.

> Ar fi foarte fain dacă ar putea participa oameni din cat mai multe
> comuntiati din Romania. Aici ma gandesc la lug-uri, comunitati ale
> distributiilor și grupuri de localizare!

O sa scriu saptamina asta si pe blogul meu despre eveniment.

nota: si din Bucuresti pare sa fie un tren care tot pe la 6 dimineata
ajunge:
http://www.mersultrenurilorcfr.ro/Trs.asp?idtrv=12824050&cbodata=8/14/2008&lng=1