[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Lun Iul 21 18:50:33 EEST 2008

On Mon,21.Jul.08, 16:30:24, Adi Roiban wrote:

> Salut,
>
> Am inchis votarea pentru stabilirea weekend-ului.
>
> Aceste sunt rezultatele.
>
> 30-31 august - 18 voturi
> 27-28 septembrie - 16 voturi
> 23-24 august - 15 voturi
>

> Eu zic ca merge pe data de 28-30-31 august. La sfarsitul lui septembrie
> o sa fie cam frig.

Cred că trebuia să fie 29-30-31 ;)

> [...]
> conținul al evenimentului am început o pagină dedicată acestui
> eveniment:
>
> http://camp.softwareliber.ro/2008/
>
> Pagina este în continuă actualizare. Dacă găsiți greșeli vă rog să mă
> anunțați.
>
> În principal ar trebui să vedem cine participa și bazându-ne pe
> participanți să stabilim niște subiecte de discuție.
> Dacă nu stabilim o agendă (sumară) riscăm să povestim despre toate și să
> nu ajungem la nici o concluzie.
>
> Dacă știți sigur că veniți vă rog sa îmi dați un semn.

90% că pot participa

> Ar fi foarte fain dacă ar putea participa oameni din cat mai multe
> comuntiati din Romania. Aici ma gandesc la lug-uri, comunitati ale
> distributiilor și grupuri de localizare!

Pot să zic că fac parte din echipa de localizare Debian, deși mă ocup
mai mult de sit și nu de soft.

Salutări,
Andrei
P.S. Dispun de mașină și locuiesc în Sibiu, dacă sunt probleme logistice
de rezolvat... ;)
(Albert Einstein)
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: indisponibil(ă)