[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iul 22 14:14:44 EEST 2008

În data de Lu, 21-07-2008 la 16:43 +0300, Jani Monoses a scris:
>         http://camp.softwareliber.ro/2008/
>
>         Pagina este în continuă actualizare. Dacă găsiți greșeli vă
>         rog să mă
>         anunțați.
>
> Arata bine :)
Am mai actualizat pagina.
Mersi Nicu pentru corectari.
Daca mai vedeti greseli, sau credeti ca ceva trebui scos sau adaugat va
rog sa anuntati (pe mine sau pe stas)

>         În principal ar trebui să vedem cine participa și bazându-ne
>         pe
>         participanți să stabilim niște subiecte de discuție.
>         Dacă nu stabilim o agendă (sumară) riscăm să povestim despre
>         toate și să
>         nu ajungem la nici o concluzie.
>

> Eu de doua subiecte sunt in principal interesat:
>
> * localizare comuna facuta de membri distributiilor si upstream. In
> special cazul GNOME/LP/Narro dar
> in functie de la ce alte proiecte participa si acelea.
> * plan comun de prezentari in licee prin tara
Am pus pe prima pagina (http://camp.softwareliber.ro/2008/) si o lista
cu subiectele pe care dorim sa le abordam.

Asteptam si alte propuneri!

> Jani

Spor!
--