[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Mie Iul 23 16:48:30 EEST 2008

On Mon,21.Jul.08, 16:30:24, Adi Roiban wrote:

> În principal ar trebui să vedem cine participa și bazându-ne pe
> participanți să stabilim niște subiecte de discuție.
> Dacă nu stabilim o agendă (sumară) riscăm să povestim despre toate și să
> nu ajungem la nici o concluzie.

Referitor la agendă:

„Promovare Creative Commons în rândul tinerilor din România”

Din câte știu eu licențele CC nu sunt recomandate pentru software. N-ar
fi mai corect: „Promovarea licențelor libere în rândul tinerilor din
Romănia”?

Este și o mică greșeală de tipar: „actulizare”.

Salutări,
Andrei
P.S. Am observat că paginile camp.s.o au licență "Creative Commons 3.0"
fără să specifice care versiune...
(Albert Einstein)
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: indisponibil(ă)