[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iul 23 17:03:43 EEST 2008

Andrei Popescu wrote:
> Referitor la agendă:
>
> „Promovare Creative Commons în rândul tinerilor din România”
>
> Din câte știu eu licențele CC nu sunt recomandate pentru software. N-ar
> fi mai corect: „Promovarea licențelor libere în rândul tinerilor din
> Romănia”?

Nu eu am propus subiectul asta, dar presupun ca nu are nici o legatura
cu software. Publicul general e mult mai mare decit publicul interesat
de licente software si ar putea fi speriat de discutia despre acestea.

Cred ca as defini *unele* licente CC mai degraba ca "libertatea
culturii" decit "licente libere". Si cred ca asta ar avea impact mai bun
la publicul non-geek.