[software-liber] Promovare creative commons (fost: Unde mergem in FLOSS Camp 2008)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 23 17:24:11 EEST 2008

În data de Mi, 23-07-2008 la 17:14 +0300, Andrei Popescu a scris:

> Poate sunt eu mai căpos, dar tot nu văd care ar fi beneficiile pentru
> promovarea de *software* liber.
Eu am adăugat acest subiect.

Așa cum spunea Nicu, ar fi interesat de povestit despre promovarea și a
altor cunoștințe și informații, nu doar cele înglobate în software.

Software-ul liber ar avea de câștigat prin faptul că lumea va începe să
vadă acel „free” nu doar prin prisma gratuității, ci și prin prisma
libertății și partajării informației.

Consider că pentru cei mai tineri, e mai ușor să înțeleagă GPL-ul, după
ce au folosit licența CC Share Alike pentru pozele, filmulețele lor de
pe youtube sau tutorialele.

Nu are legătură directă cu software-ul iar intenția mea este de a
răspândi spiritul și dorința de a partaja/împărtății în rândul
oamenilor.

Spor!
Adi
--