[software-liber] Re: Promovare creative commons (fost: Unde mergem in FLOSS Camp 2008)

Mie Iul 23 17:46:01 EEST 2008

On Wed,23.Jul.08, 17:24:11, Adi Roiban wrote:

> Eu am adăugat acest subiect.
>
> Așa cum spunea Nicu, ar fi interesat de povestit despre promovarea și a
> altor cunoștințe și informații, nu doar cele înglobate în software.
>
> Software-ul liber ar avea de câștigat prin faptul că lumea va începe să
> vadă acel „free” nu doar prin prisma gratuității, ci și prin prisma
> libertății și partajării informației.

Ok

> Consider că pentru cei mai tineri, e mai ușor să înțeleagă GPL-ul, după
> ce au folosit licența CC Share Alike pentru pozele, filmulețele lor de
> pe youtube sau tutorialele.

Sunt deacord cu ideea de principiu, dar cred că ar trebui să evităm
nominalizarea unei licențe. La fel de bine am putea începe să recomandăm
o anume distribuție de Linux...

În plus trebuie avut mare grijă despre care licență este vorba (ca de
exemplu chiar pe pagina camp.sl.ro).  Unele din licențele CC sunt chiar
restrictive.

Salutări,
Andrei
(Albert Einstein)