[software-liber] Re: Unde mergem in FLOSS Camp 2008

Mie Iul 23 17:59:30 EEST 2008

On Wed,23.Jul.08, 17:41:56, Jani Monoses wrote:

> Nu sunt recomandate pentru *cod*, dar software sunt si grafica, sunetele,
> documentatia,
> materialele promotionale statice sau multimedia, si toate acestea sunt parti
> componente
> ale diverselor aplicatii si distributii FOSS.

Aici trebuie avut grijă. CC-BY și CC-BY-SA 2.0 sunt considerate libere
dar incompatibile cu GPL (cel pu╚Ťin de c─âtre FSF, Debian nici m─âcar nu
le consideră libere!). Asta ar putea pune probleme la integrarea în
programe. De celelalte variante nici nu are rost s─â vorbim, sunt prea
restrictive.

Nu am g─âsit nimic referitor la versiuni mai noi, dar cred c─â sunt motive
suficiente s─â nu le nominaliz─âm.

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)