[software-liber] Re: Promovare creative commons (fost: Unde mergem in FLOSS Camp 2008)

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iul 23 18:05:36 EEST 2008

Andrei Popescu wrote:

> Sunt deacord cu ideea de principiu, dar cred că ar trebui să evităm
> nominalizarea unei licențe. La fel de bine am putea începe să recomandăm
> o anume distribuție de Linux...

Mai exista si alte licente pentru cultura libera in afara de cele de la
CC? Eu nu stiu de altele.

> În plus trebuie avut mare grijă despre care licență este vorba (ca de
> exemplu chiar pe pagina camp.sl.ro).  Unele din licențele CC sunt chiar
> restrictive.

Corect, licentele NC si ND sint de-a dreptul proprietare si creaza multa
confuzie. Desi NC e de ajuns pentru a face ceva non-free si incompatibil
cu Free software.
Din pacate multi oameni folosesc licente CC numai pentru ca este "cool",
nu prentru ca vor sa dea si la altii si in final ajung la un inutil
CC-BY-NC-ND.