[software-liber] Re: Promovare creative commons (fost: Unde mergem in FLOSS Camp 2008)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 23 18:26:28 EEST 2008

În data de Mi, 23-07-2008 la 18:05 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Mai exista si alte licente pentru cultura libera in afara de cele de la
> CC? Eu nu stiu de altele.

> Corect, licentele NC si ND sint de-a dreptul proprietare si creaza multa
> confuzie. Desi NC e de ajuns pentru a face ceva non-free si incompatibil
> cu Free software.
> Din pacate multi oameni folosesc licente CC numai pentru ca este "cool",
> nu prentru ca vor sa dea si la altii si in final ajung la un inutil
> CC-BY-NC-ND.

Probabil ca CC nu este cea mai buna alegerea.

Intentia mea este de a realiza ceva de genul "free knowledge"

--
Adi Roiban