[software-liber] Re: Promovare creative commons (fost: Unde mergem in FLOSS Camp 2008)

Mie Iul 23 18:29:36 EEST 2008

On Wed,23.Jul.08, 18:05:36, Nicu Buculei wrote:

> Mai exista si alte licente pentru cultura libera in afara de cele de la
> CC? Eu nu stiu de altele.

La FSF am mai găsit Free Art Licence, dar și aia are probleme... Nu
cumva alergăm după prea mulți iepuri?

> Corect, licentele NC si ND sint de-a dreptul proprietare si creaza multa
> confuzie. Desi NC e de ajuns pentru a face ceva non-free si incompatibil
> cu Free software.
> Din pacate multi oameni folosesc licente CC numai pentru ca este "cool",
> nu prentru ca vor sa dea si la altii si in final ajung la un inutil
> CC-BY-NC-ND.

Chiar și cel care a scris camp.softwareliber.ro a căzut în capcană:

„Ceva drepturi rezervate. Majoritatea conținutului poate fi folosit
conform licenței CC 3.0”

majoritatea - ce se poate folosi și ce nu?
CC 3.0, dar care variantă (BY, BY-SA, NC-ND...)

Salutări,
Andrei
(Albert Einstein)
Un ataşament non-text a fost şters...