[software-liber] Re: Promovare creative commons (fost: Unde mergem in FLOSS Camp 2008)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iul 23 18:41:29 EEST 2008

În data de Mi, 23-07-2008 la 18:29 +0300, Andrei Popescu a scris:

> La FSF am mai găsit Free Art Licence, dar și aia are probleme... Nu
> cumva alergăm după prea mulți iepuri?
Nu stiu daca alergam dupa prea multi iepuri.
Cred ca si faptul ca lamurim aceste aspecte e un lucru bun.

Consider ca pe langa software-ul liber, ar fi bine sa promovam si
documentatie, grafica, video libere.

Probabil ca CC nu este cea mai buna solutie dar discutam si vedem ce ne
convine.

http://wwwlibre.org
http://en.wikipedia.org/wiki/Libre_knowledge
http://www.freeknowledge.eu/