[software-liber] Re: proiect incearca.softwareliber.ro

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Joi Iul 24 14:13:45 EEST 2008

2008/7/24 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Si de ce un site gen <distribuție linux>.ro ar pune legatura fara
> reciprocitate?
> E posibil ca unele aplicatii prezentate pe "incearca" sa nu fie impachetate
> pentru distributia respectiva sau distributia poate avea un site similar (in
> engleza, dar care probabil poate fi tradus).

Ai dreptate. Ideea cu link-ul fără reciprocitate nu a fost așa bine
gândită. Reformulez, ar fi fain să atragem mai mult trafic, mai ales
că acum există deja câteva articole publicate. Eu și Stas am scris pe
blog, la http://incearca.softwareliber.ro/promoveaza/ Stas a pus
material de promovare, în direcția asta trebuie să ne axăm.

--
Alex Eftimie