[software-liber] Re: feedback promo.softwareliber.ro

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Dum Iul 27 01:06:59 EEST 2008

Mi-aş dori o galerie cu chestii software-liber related (conceptul în sine,
nu neapărat proiectul) pe care le-aş putea printa pe tricouri... asta ca
sugestie!

--
Udrescu Gabriel Florin - A.Faith
http://afaith.eu - Lumea lui A.Faith