[software-liber] Re: buletin de stiri regulat

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Dum Iul 27 14:39:00 EEST 2008

Cred că ar trebui făcut ceva de genul ăsta la frecvenţă lunară, fiindcă
săptămânal nu ştiu dacă ai ce să spui ... nu de alta, dar nu cred că i-ar
plăcea cuiva să primească email-uri în care să nu scrie ceva interesant.

Mă ofer voluntar pentru a vă da o mână de ajutor cu privire la asta.

--
Udrescu Gabriel Florin - A.Faith
http://afaith.eu - Lumea lui A.Faith