[software-liber] Re: buletin de stiri regulat

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iul 28 11:33:02 EEST 2008

În data de Du, 27-07-2008 la 11:15 +0300, Jani Monoses a scris:
> Salut,
>
> Cum sunt weekly news la diverse proiecte cu activitati diverse si care
> nu sunt usor de urmarit
> ar fi util sa avem si noi asa ceva.
Eu stiu de existenta acestor articolo

http://www.technogeek.ro/lumea-open-source-in-saptamana-14-20-iulie-2008.html

dar le consider putin interesante si nu reflecta deloc (sau foarte
putin) activitatea din Romania.

Poate am putea vorbi cu Silviu sau Mihai sa vedem daca sunt interesati
de asa ceva.

[snip]
> Ce parere aveti? Daca vi se pare idee buna cine se ofera de la diverse
> proiecte sa dea un raport scurt periodic.
> S-ar putea si fara acest 'raport' daca s-ar scrie pe bloguri despre
> activitati dar nu toti scriu despre ce fac deci nu prea ai cum sa
> afli.
Consider ca un astfel de raport este util si poate sa contina si
raportul pentru localizare.

Nu stiu exact care va fi modalitatea prin care putem aduna informatii
cate mai precise.
> Jani

Spor!
--