[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iul 28 12:08:41 EEST 2008

2008/7/28 Adi Roiban <adi la roiban.ro>

> Salut,
>
> Incet, incet se lamuresc treburile organizatorice legate de FLOSScamp.
> ----
> Ramane ca in cel mai scurt timp sa facem un desing pentru tricouri
> FLOSScamp 2008 + desing pentru alte tricouri (ex ubuntu si fedora,
> firefox avem :))

Eu zic sa facem tricouri cu mesaj mai permanent de ex cu softwareliber.rosimplu.
Cele cu evenimente isi pierd valabilitatea cand se termina, si dau de obicei
impresia
de tricou reclama dat gratuit.
Si la FF consider ca e mai fain sa fie cu frefox pur si simplu nu cu release
party sau
aniversare.

Jani