[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Iul 28 12:35:42 EEST 2008

Adi Roiban wrote:

> Nicu, ne poti ajuta cu designul pentru un tricou Fedora? Daca nu ai timp
> probabil voi incerca eu sa fac o propunere.
> Acest lucru este valabil si pentru celelalte comuntiati... debian,
> gentoo, mandriva, wordpress...

Se discuta la sfirsitul saptamini despre realizarea unui tricou care sa
arate cam asa (designul e al meu):
http://fedoraproject.org/wiki/Image:Artwork_T(2d)Shirt_tshirt_love.png

Probabil  versiunea alba (eu prefer tricourile negre...) si cu un logo
Fedora adaugat fie pe spate fie pe mineca:
https://www.redhat.com/archives/fedora-art-list/2008-July/msg00247.html

Sursa pentru desen:
http://fedoraproject.org/wiki/Image:Artwork_T(2d)Shirt_love.svg

Daca ai nevoie de mai multe sau daca e cazul de modificari, intreaba-ma.

> ----
> Ramane sa ne decidem unde campam?
> 1. In Paltnis. Zona faina. Frig seara. alt 1300
> 2. In Curmatura. Zona faina. Mai departe de paltinis. Mai cald seara alt
> 700m
>
> Eu as merge pentru camparea in Curmatura, pentru ca e mai cald si este
> posibil sa avem participanti care nu sunt asa de bine pregatiti pentru a
> infrunta temperaturi scazute.

"Curmatura" e o denumire atit de des folosita prin muntii nostri, poti
fi putin mai exact?

Daca prindem vreme buna nu ar trebui sa fie probleme cu temperatura nici
la 700m si nici la 1300m: un pulover mai gros si o pereche de pantaloni
luni pe linga sacul de dormit care e obligatoriu cel putin asa zice
experienta mea la peste 2000m in Fagaras (pe la sfirsit de august cind
teoretic vremea e cea mai buna):
http://nicubunu.ro/pictures/sv400208.jpg
http://nicubunu.ro/pictures/sv400212.jpg