[software-liber] Re: buletin de stiri regulat

Lun Iul 28 13:27:45 EEST 2008

On Mon,28.Jul.08, 12:05:28, Jani Monoses wrote:

> Avand de la fiecare proiect interesat pe cineva care da informatiile la cei
> care scriu buletinul.

Ce zice╚Ťi dac─â trimitem informa╚Ťiile aici pe list─â cu un tag special (a╚Ö
fi zis [╚śtiri] sau ceva asem─ân─âtor, dar cred c─â ar trebui s─â fie ceva
cuvânt fără diacritice pentru că unele soft-uri nu prea știu de subiecte
UTF-8)? Dac─â se adun─â destule se public─â pe sit.

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...