[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Lun Iul 28 13:41:47 EEST 2008

On Mon,28.Jul.08, 12:35:42, Nicu Buculei wrote:

> "Curmatura" e o denumire atit de des folosita prin muntii nostri, poti fi
> putin mai exact?

Curm─âtura ╚śtezii:

http://wikimapia.org/#lat=45.7100227&lon=24.0186131&z=17&l=0&m=a&v=2

Mai precis, propunerea mea ar fi să avansăm cât putem de mult pe drumul
forestier care se desparte din ╚Öosea ╚Öi urmeaz─â cursul r├óului ╚śteaza.

> Daca prindem vreme buna nu ar trebui sa fie probleme cu temperatura nici la
> 700m si nici la 1300m: un pulover mai gros si o pereche de pantaloni luni
> pe linga sacul de dormit care e obligatoriu cel putin asa zice experienta
> mea la peste 2000m in Fagaras (pe la sfirsit de august cind teoretic vremea
> e cea mai buna):
> http://nicubunu.ro/pictures/sv400208.jpg
> http://nicubunu.ro/pictures/sv400212.jpg

Eu personal n-am probleme, dar e posibil s─â vin─â persoane care n-au
experien╚Ť─â de campare la +2000m ;)

├Än plus fa╚Ť─â de asta, nu ╚Ötiu cum a fost ├«n restul ╚Ť─ârii, dar s─âpt─âm├óna
trecută au fost 15 grade Celsius *în Sibiu în timpul zilei*. La 1400m
situa╚Ťia b─ânuiesc c─â era pu╚Ťin diferit─â :)

Salut─âri,
Andrei
(Albert Einstein)
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...