[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iul 28 17:33:51 EEST 2008

În data de Lu, 28-07-2008 la 12:35 +0300, Nicu Buculei a scris:
[snip]
> "Curmatura" e o denumire atit de des folosita prin muntii nostri, poti
> fi putin mai exact?
Is eu bou si am uitat sa va dau harta :)

http://camp.softwareliber.ro/2008/poze/harta_cindrel.png

> Daca prindem vreme buna nu ar trebui sa fie probleme cu temperatura nici
> la 700m si nici la 1300m: un pulover mai gros si o pereche de pantaloni
> luni pe linga sacul de dormit care e obligatoriu cel putin asa zice
> experienta mea la peste 2000m in Fagaras (pe la sfirsit de august cind
> teoretic vremea e cea mai buna):
> http://nicubunu.ro/pictures/sv400208.jpg
> http://nicubunu.ro/pictures/sv400212.jpg
:) Faine poze!

Nu stiu ce sa zic. Si mie imi place mai la munte dar experienta pe care
o am ca organizator de iesiri la munte la care participa persoane
diverse imi spun ca vor exista cateva persoane nepregatite pentru frig.

Oricum mai avem la dispozitie cateva saptamani sa cugetam la locul
exact.

--
Adi Roiban