[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Iul 28 19:03:44 EEST 2008

Adi Roiban wrote:
> În data de Lu, 28-07-2008 la 12:35 +0300, Nicu Buculei a scris:
> [snip]
> Is eu bou si am uitat sa va dau harta :)
>
> http://camp.softwareliber.ro/2008/poze/harta_cindrel.png

Ah, deci este in drumul de la Sibiu catre Paltinis. Fiind asa aproape de
oras nu e aglomerat? Mai ales in week-end...

Bine ca nu e asa aproape de Bucuresti, ca altfel nu pot decit sa imi
imaginez ce munti de gunoaie s-ar fi adunat la fata locului :D