[software-liber] Re: Ultimele pregatiri FLOSScamp 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iul 31 17:14:02 EEST 2008

Salut,
În data de Jo, 31-07-2008 la 15:00 +0300, Andrei Nicolau a scris:
> De ce nu faceti un sondaj cum ati facut cand ati ales data?

Done!
http://www.softwareliber.ro/2008/07/31/amplasare-tabara-floss-camp2008/

Ma cam descurajeaza faptul ca in curmatura stezii o sa fie plin de
paltonari.

Spor!

--
Adi Roiban