[software-liber] Re: Planet

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iun 2 11:31:29 EEST 2008

În data de Sb, 31-05-2008 la 15:28 +0300, Jani Monoses a scris:

> 2008/5/31 Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com>:
>         Adi, s-a gasit 2 bucata resurse de propus, bagat la planet:
>         http://www.mandrivalinux.ro/
Am adăugat site-ul la Comunități

> Pt planet nu ramanem ca si pe lista doar la aspectul de promovare?
> Pe linkul mandriva (ca si pe planetubunut) am vazut release ann la
> kde, opera
> si pidgin , cred ca e prea mult zgomot.
Pe planetubuntu a fost doar un singur anunt cu release la pidgin si nu
consider ca astfel de anunturi sunt majoritare.

Am vazu ca pe madnrivalinux.ro sunt multe anunturi si de aceea l-am
adaugat doar la comunitati.

> Desi cu planet ideea  era tot timpul sa fie mai liber de postat orice,
> dar daca
> se aunge la duplicat continut in alte locrui si situri IT facem mai
> mult zgomot
> si scad sansele sa fie urmarit planetul pt valoarea lui in sine (ce
> posteaza cei
> care promoveaza activ foss)
Apoi e cam greu sa tragi o linie mai ales ca multi dintre noi facem asta
in timpul liber si din pasiune pentru software-ul liber.

Deocamdata eu sunt OK cu continutul planetului.

> Jani
>

>         http://www.technogeek.ro/linux-si-open-source/ (tag-ul asta)
Nu am găsit RSS-ul de la această pagină. Mihai?

--
Adi Roiban