[software-liber] media kit pentru prezentari

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Iun 2 16:31:42 EEST 2008

Salut,

Pe viitor ma gandeam sa avem un media kit pentru prezentarile despre
free software din Romania.

Acest media kit ar putea fi un mic ajutor, suport, stimulent pentru cei
ce vor sa sustina o prezentare despre software liber in scoala, liceu
sau orasul lor.

De aceea as vrea sa discutam despre urmatoarele lucruri:

1) continutul pachetului
2) modalitati de distribuire
3) cum facem rost de bani pentru asta

1)
Ma gandeam sa punem cd-uri cu fedoara si ubuntu plus cu Open Disc
http://theopendisc.com/
Ceva autocolante si pliante despre softaware liber.

Altceva nu stiu ce putem sa punem si sa nu ne coste foarte mult

2)
Aici este o problema si ar trebui gasita o persoana pentru a se ocupa de
distrubuirea pachetelor.
Din pacate eu nu am timp pentru asta si sunt foarte bucuros daca se
ofera cineva pentru aceasta sarcina.
Se ofera cineva?

3)
Inca nu stiu o solutie durabila pentru a face rost de bani pentru
materialele promotionale. Ma gandesc ca am putea vorbi cu firmele de
software si intrebat daca vor sa suporte ele cheltuielile pentru astfel
de pachete.

Ce ziceti?
--
Adi Roiban