[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Iun 8 12:05:05 EEST 2008

2008/6/6 rsandu2007 <rsandu2007 la gmail.com>:

> Bună ziua,
>

> Îmi permit să lansez un apel important catre toƣi cei interesaƣi de
> free software Ăźn RomĂąnia.
>
> Formatul OpenDocument Ɵi aplicaƣia OpenOffice.org sunt "piese de
> rezistenƣă" centrale ale miƟcării free-software.
>
> Haideƣi SĂ AFLĂM UNII DESPRE CEILALƱI (ÎN ROMÂNIA) - să se Ɵtie că
> existăm !
>

> La adresa:
>
> http://www.openoffice.ro/wiki/ODF_in_Romania

M-am uitat acum pe pagina si mi se pare ca ar fi mult mai folositoare daca
toti cei care completeaza ar scrie macar un paragraf
cu detalii: "10 statii windows XP cu 512M RAM cu openoffice pe toate", "5
PCuri ubuntu 8.04 si 2 Vista" sau orice alt comentariu.
Altfel lista risca sa devina o lista de linkuri la pagini ale unor firme de
unde le aflam doar numele lor si nimic despre subiectul in sine.
Eventual daca toate ar pune un contact special legat de subiect ca adminul
sa poata fi intrebat si sa ajute pe altii ce vor sa treaca pe OO.

Din lista nu reiese daca e firma cu sute de calculatoare sau 2 persoane
intr-un apartament. Vrem sa aflam de deploymenturi mari nu doar
sa avem o lista lunga nu? :) As perfera mai degraba 5 studii de caz solide
decat o lista de firme unde sysadminul e pe o lista de linux si din
solidaritate
a pus si firma unde lucreaza pt care are OO atat pe laptop cat si pe desktop
la firma ;)

Sa fim siguri ca datele de acolo pot fi oricand folosite ca argumente solide
si pragmatice intr-o evaluare, un articol de presa, etc.

Jani