[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Iun 8 14:41:18 EEST 2008

Mai e un aspect: mult mai multe organizatii folosesc OO decat formatul ODF.
E folosit pt ca e free,
nu pentru formatul deschis. Cu o lista strict legata de utiliztori OO am
vedea ca sunt destui si ar avea
sens un pas al doilea in care sa incurajam trimiterea in ODF. Altfel sunt
insule de OO si nimeni nu trimite
in exterior ODF de frica sa nu creeze probleme la destinatar.

Am vazut OO in multe locuri dar sunt convins ca il foloseau doar cu formate
MS pentru ca erau organizatii
sau firme mici si schimbul de documente se facea preponderent cu exteriorul.

Deci poate s-ar inscrie mult mai multi in wiki daca am avea separat useri OO
si useri ODF in interiorul organizatiei.

Jani