[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Dum Iun 8 23:04:20 EEST 2008

Jani Monoses wrote:
> Mai e un aspect: mult mai multe organizatii folosesc OO decat formatul
> ODF.  E folosit pt ca e free,
> nu pentru formatul deschis. Cu o lista strict legata de utiliztori OO am
> vedea ca sunt destui si ar avea
> sens un pas al doilea in care sa incurajam trimiterea in ODF. Altfel
> sunt insule de OO si nimeni nu trimite
> in exterior ODF de frica sa nu creeze probleme la destinatar.
>
> Am vazut OO in multe locuri dar sunt convins ca il foloseau doar cu
> formate MS pentru ca erau organizatii
> sau firme mici si schimbul de documente se facea preponderent cu exteriorul.

> [...]

Well, dacă omul are instalat OO și îl folosește zilnic, trecerea de la
formatele Microsoft la ODF va fi... imperceptibilă. Ideea e că omul
folosește OO si, la un moment dat, va începe să deschidă si sa trimită
ODF. Important este ca documentele de pe HDD (și mai ales template-urile
din care generează noi documente) sa fie ODF.

Am observat că putine documente sunt create de la zero - majoritatea
pleacă de la o hartie cu antet sau de la un document existent. Dacă un
administrator a transformat, la un moment dat, aceste documente
existente in ODF, si cele noi vor fi tot ODF.

Până atunci, cum spuneam, m-as multumi să am o lista din care sa rezulte
ce institutii/firme au instalat OO in Romania. Sunt si ministere pe
lista ? Cabinete notariale ? Cabinete de avocat ? Administratii
financiare ? Banci ...

Numai bine,
Răzva

--
*NOTĂ:* Eventualele fișiere .odt, .ods, .odp, .odb, etc. atașate acestui
mesaj sunt documente în *noul format ISO OpenDocument (ISO/IEC

*NOTE:* This e-mail message may have .odt, .ods, .odp, .odb files
attached. These are documents in *the new ISO OpenDocument file format
(ISO/IEC 26300:2006)*. I kindly encourage you to use this free format
too, because it's an open standard whose acceptance is fastly growing
around the world. For the moment, if you cannot open the attached
documents, please download and install *the free office suite
OpenOffice.org* from http://www.openoffice.org/ - which you can use free
of charge and perfectly legal. I apologize for this time inconvenience !