[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iun 9 09:53:22 EEST 2008

2008/6/9 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> În data de Lu, 09-06-2008 la 00:26 +0300, Jani Monoses a scris:
> Te referi la partea din fata a tricoului? Ca pe state e doar scris.
>
> Doar cu url, parca e prea text-mode.

Da, mi se pare mai ok un text simplu pe tricouri ca e mult mai usor de citit
si retinut daca e doar un url simplu. Altfel e ca la 'sprijin reactie in
lant', nu apuca
sa citeasca lumea. La fel ca si pe stickerele recente, nu e nevoie de
explicatii si logo,
ci doar ceva sa faca pe oameni curiosi si sa fie clar unde pot afla mai
multe.
Daca era cjfsg.utcluj.ro era nevoie de explicatii cu grupul sw liber, dar
asa numele
de domeniu e destul de descriptiv :)

Raman la ideea care am avut-o si pt stickere, sa fie softwareliber.ro cu sw
si liber scrise
in doua culori sau nuante diferite pt parsat mai usor si destul.

Jani