[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Iun 9 17:48:34 EEST 2008

Igor Stirbu wrote:

> Am încercat azi să mă documentez la tehnici de imprimare pe tricouri
> dar n-am reușit să trag concluzii. Ai putea să dai niște detalii legate
> de aceste tehnologii?

Anul trecut am discutat cu cineva care se ocupa de un asemenea business,
uite o scurta descriere: http://www.sheepses.ro/imprimare.php

Cind am ajuns sa discutam de preturi, uite ce "cotatie" am primit petnru
serigrafie (preturile trebuie sa fie comparabile la alti furnizori, eu
nu vroiam atunci sa fac neaparat tricouri si nu am mers mai departe):

La serigrafie sitele sunt cele mai dureroase, de la 80 de lei + tva in
sus (in functie de marime) pentru o singura culoare. Imprimarea in sine
nu e mai mult de 5 lei, iar tricoul simplu (o bucata) e 15 lei. Folosesc
"rentabil" in sensul de "cu cat facem mai multe tricouri cu aceeasi
sita, cu atat pretul unui tricou  scade."

Sau daca vrei de pe la altii "din afara":
http://www.spreadshirt.net/en/EU/Service/Help-1328/categoryId/9

S-ar putea sa fie nevoie sa se renunte la gradienti si sa se reduca
numarul de culori daca se doreste durabilitate, dar pe de alta parte se
poate merge pe tricouri ieftine ca doar se vor purta la citeva ocazii.