[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iun 9 22:28:11 EEST 2008

2008/6/9 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> De curiozitate, in ce fel de tehnologie se doreste imprimarea, transfer
> termic sau serigrafie? (implicatiile sint assupra costului, calitatii,
> durabilitatii dar pot interveni si restrictii de design).

Eu as merge totusi doar pe URL, si  cu font mai bold decat acolo. Pentru
necunoscatior 'grupul...' poate suna spoooky, distant , intimidant. Adica
'unii'. Pe cand swliber e un concept neutru, nu implica
apartenenta si nu vrem sa promovam direct grupul neaparat ci situl si
conceptele de pe site... care a down astazi :(
Cand mai facem o sedinta live sa vorbimn si de ce apare pe site la inceput,
ca va fi prima impresie la vizitatori.

Jani