[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Iun 10 08:39:24 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:
> N-avem niciun artist printre noi care să încropească o siglă ? Știți
> vorba, o imagine face cât o mie de cuvinte.
> E mai ușor să promovezi o imagine + textul software liber.

In momentul de fata exista bulina neagra in patrat gri care functioneaza
ca sigla.
Daca asta este sau nu o sigla buna, daca acopera o metafora sau nu, asta
e o alta discutie (se poate argumenta ca o sigla nu trebuie neaparat sa
reprezinte o metafora, vezi sigle gen IBM).

> Un pachețel cu aripi, ceva ...

In primul rind trebuie decis daca se doreste o sigla noua (daca bulina
nu este suficienta) si daca da ar trebui definite citeva idei pe care
sigla ar trebui sa se realizeze. Dupa care, intr-un mod sau altul, se
poate purcede la o implementare grafica (am senzatia ca ar fi chiar mai
multi pe lista care ar fi dispusi sa isi incerce mina).