[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iun 10 16:48:36 EEST 2008

În data de Ma, 10-06-2008 la 08:39 +0300, Nicu Buculei a scris:

> In primul rind trebuie decis daca se doreste o sigla noua (daca bulina
> nu este suficienta) si daca da ar trebui definite citeva idei pe care
> sigla ar trebui sa se realizeze. Dupa care, intr-un mod sau altul, se
> poate purcede la o implementare grafica (am senzatia ca ar fi chiar mai
> multi pe lista care ar fi dispusi sa isi incerce mina).

Ar fi fain si o sigla noua... dar pe termen scurt cel mai fain ar fi un
design fain pentru tricouri.

Eu zic ca daca tricoul are un design fain... va atrage atentia mult mai
mult desat un text simplu.

...parerea mea.
--
Adi Roiban