[software-liber] Re: Găzduire softwareliber.ro

Mie Iun 11 01:00:05 EEST 2008

2008/6/11 Agnes Horvath <agnes la vdel.com>:

> si eu .. tot prin Firefox, la fel..

> --
> Agnes Horvath
> Business Development Mgr
>
> VDEL Ltd.
> Red Hat Master Distributor Eastern Europe
>
> Richard Kralik Pl. 1/2
> A-1180 Vienna
> Tel: +43 (0)1 478 7508
> Mob: +43 676 349 5778
>
> CIOs rank Red Hat MOST VALUABLE SOFTWARE VENDOR 4 years running
> http://www.redhat.com/promo/vendor/
>

> Firmenbuchnummer/Commercial Register No. FN185905s
> [...]

Da s-a mai plans ceva lume (UPC si RDS ca ISP), eu banuiesc ca
problemele vin din cauza faptului ca multe din pozele de pe prima
pagina sunt puse ba pe blogu lu adi, ba pe ubuntu.com, ba pe ubuntu.ro
si cred ca si pe la utcn. Ar trebui sa fim consistenti si sa le tinem
local.

Ciudat este ca la mine merge fara probleme nu stiu daca are vreo
legatura si cu providerul de internet (clicknet in cazul meu).

--
Alin