[software-liber] Re: Găzduire softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 11 10:04:20 EEST 2008

În data de Ma, 10-06-2008 la 23:30 +0300, Alexandru Szasz a scris:
> Salutare,
>
> În ultimele zile am probleme cu saitul, în sensul că nu se încărcă mai
> deloc, Firefox deschide conexiunea și stă și așteaptă să vină ceva.
> La prima vedere am văzut ceva cu ucluj pe la ip, mai are cineva problema mea ?
Am mutat toate pozele de pe prima pagina pe calculatorul care gazduieste si site-ul.
Sa vedem acum daca mai sunt probleme.

Si eu am observat aceste probleme.

Pagina e gazduita pe serverul principal de la UTCN. In general daca nu
merge nici www.utcluj.ro, atunci e problema generala cu serverul sau
problema de rutare roedu - retele nationale/locale.

--
Adi Roiban