[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Iun 11 11:21:53 EEST 2008

În data de Ma, 10-06-2008 la 22:00 +0300, Jani Monoses a scris:
> 2008/6/10 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
>

>         În data de Ma, 10-06-2008 la 08:39 +0300, Nicu Buculei a
>         scris:
>
>         > In primul rind trebuie decis daca se doreste o sigla noua
>         (daca bulina
>         > nu este suficienta) si daca da ar trebui definite citeva
>         idei pe care
>         > sigla ar trebui sa se realizeze. Dupa care, intr-un mod sau
>         altul, se
>         > poate purcede la o implementare grafica (am senzatia ca ar
>         fi chiar mai
>         > multi pe lista care ar fi dispusi sa isi incerce mina).
> [...]
Sunt de acord  :)

Pai bulina actuala e ok... arata ok pe site... dar desi contine putine
culori are prea multe tonuri (umbre, transparenta... etc) si e greu de
pus intr-un loc unde sunt limitari (ex tricouri).

Si sa ii raspund si lui Nicu.
Ar fi fain daca am avea un logo, bannere sau alte materiale grafice care
sa arate profesionist.
Dar din pacate, cel putin eu, nu am nici o idee pe baza careia sa fie
construita noua imagine. Pot sa spun daca imi place sau nu :).

Spor!
--
Adi Roiban