[software-liber] Re: Găzduire softwareliber.ro

Mie Iun 11 12:07:41 EEST 2008

2008/6/11 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock la gmail.com>:

> Acum se pare ca merge bine. Am scos poza cu Ubuntu is here de pe
> site-ul lor ca noi aveam un js care face treaba dar nu mai era nevoie
> de el. Dati un clear cache si incercati din nou.
>
> --
> Alin

Se pare ca problema nu are nici o legatura cu browserul, am incercat
si epiphany-webkit si epiphany-gecko si konqueror si merg. Toata lume
de pe clicknet raporteaza ca merge fara probleme

http://www.iptools.com/dnstools.php?tool=ping&user_data=softwareliber.ro
De aici are cel putin 40% packet loss
De la mine 0%

Problema cred ca e la utcn.