[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iun 11 18:14:12 EEST 2008

În data de 11 iunie 2008 17:23, Igor Stirbu <igor.stirbu la gmail.com> a scris:
> Salut,
>
> Poate eu-s un pic mai depresiv, dar mi se pare că bulinuța
> este un pic tristă :(. Are două arcuri, unul sus și altlul jos și
> ambele orientate cu colțurile în jos, seamănă cu un smile
> trist. Poate un mic retuș ar înveseli bulinuța :)

Poate sunt eu mai sceptic, dar eu văd o bulină neagră.
Nu știu dacă voi ați prins fiecare în școală bulinele negre.
Ați testat reacția pe utilizatori care nu au legătură cu software-ul
liber? Adică să le arătați bulina și să spună fiecare ce vede.