[software-liber] Re: Tricou softwareliber.ro

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Mie Iun 11 18:34:46 EEST 2008

În data de 11 iunie 2008 18:29, Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com> a scris:
> Putem pune un smile atunci si gata... sa fie neutru...
> Nush :-/

Nu cred că-i cazul să cădem în depresie din cauza unei „buline negre". Sigla
a rezistat ceva timp și ar fi bine ca oamenii să mai evolueze și să uite de
timpurile alea sumbre când erau punctați cu buline negre. Eu, de exemplu,
nu am sechele cu bulinele căci nu se practica. O fi câțiva sensibili,
dar printr-o
terapie intensivă vor putea trece peste. Bulina e cul doar ziceam de corectat
anumite trăsături să fie mai veselă și a doua variantă trimisă de Nicu mi se
pare potrivită.

O mică corectare referitor la designul sugerat de mine: pe față este bulina cu
url-ul dedesubt și cred că ar fi mai bine să fie fără url, doar bulina
și textul în
dreptul ei. URL-ul e pe spate și pe mânecă - zic că-i suficient.

--
:wq