[software-liber] Tricou softwareliber.ro

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Joi Iun 12 13:48:49 EEST 2008

Deci, sunt in oras, si am fost pe la sora si qual. Sora ar fi ok daca
am fi punkeri si am vrea tricouri cu nirvana...
La qual arata totul cool doar ca fara un logo clar nu ne pot ajuta cu
nimic (ei il vreau in corel).
Deci trebuie logo clar!

--
()  Campania Panglicii în ASCII