[software-liber] Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 12 14:26:08 EEST 2008

Salut,

Dupa un schimb de email-uri private cu Alexandru Szasz, Jani Monoses,
Nicu Buculei si Adrian Joian am cazut de acord asupra organizarii unui
prezentari in cadrul UBB in data de 21 Iunie.

Alexandru Szasz a confirmat ca poate veni la Cluj si in scurt timp ar
trebui sa primesc confirmare si de la Nici si Adrian.

Am facut rezervare pentru sala in data de sambata, 21 Iunie 2008, intre
orele 11.00 si 14.00 la Facultatea de Științe Economice (Campus ISE),
str. Teodor Mihali, nr 58-60, sala 310 (etaj 3).

Scopul acestui eveniment este prezentarea unor proiecte in cadrul carora
participa persoane din Romania si doreste sa stimuleze studenti de la
sectiile de informatica sa partice in dezvoltarea softwareului liber si
in comunitatile locale.

Acum ar trebui sa discutam mai precis continutul prezentarilor si
structura lor.

Pe langa aceste prezentari am putea organiza un Firefox Release Party,
dar nu as vrea sa amestecam prezentarile cu release party-ul pentru ca
riscam sa iasa o varza.

In mare orarul pentru sambata 21 Iunie ar arata cam asa

11-14 Sustinere de prezentari - UBB Campus ISE
14-...Firefox release party  - 420 (sau putem gasi alt local)

Ma gandesc sa alocam 30 de minute pentru o prezentare si sa facem pauze
destul de mari intre ele. Alfel riscam ca lumea sa nu mai fie atenta.

Alex, Nici, Adrian, Jani, ce ati vrea sa prezentati? Daca vreti,
binenteles.

Ce ziceti?
--
Adi Roiban