[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Iun 12 15:07:15 EEST 2008

În data de 12 iunie 2008 14:26, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Alex, Nici, Adrian, Jani, ce ati vrea sa prezentati? Daca vreti,
> binenteles.

Eu prezint Narro, o aplicație open source. Vreau să intru scurt și în
cod, poate este cineva interesat să se alăture proiectului programând.
Dacă aveţi nevoie, puteţi pune un titlu „Narro - Localizare la puterea
a doua". Dacă vă trebuie și niște detalii, eu știu, un cuprins al
prezentării, să-mi spuneți. 30 de minute, iau întrebări scurte și pe
parcurs, dacă cineva vrea detalii le putem discuta în pauze.

Cod: http://code.google.com/p/narro/
Blog: http://narro-project.blogspot.com/
Grup google: http://groups.google.ro/group/narro-project
O instalare: http://narro.i18n.ro/