[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iun 12 15:07:21 EEST 2008

Adi Roiban wrote:

> Acum ar trebui sa discutam mai precis continutul prezentarilor si
> structura lor.
>
> Pe langa aceste prezentari am putea organiza un Firefox Release Party,
> dar nu as vrea sa amestecam prezentarile cu release party-ul pentru ca
> riscam sa iasa o varza.
>
> In mare orarul pentru sambata 21 Iunie ar arata cam asa
>
> 11-14 Sustinere de prezentari - UBB Campus ISE
> 14-...Firefox release party  - 420 (sau putem gasi alt local)
>
> Ma gandesc sa alocam 30 de minute pentru o prezentare si sa facem pauze
> [...]

Cred ca Adrian poate vorbi despre Fedora 9, e firesc sa vorbeasca
*cineva* despre Firefox 3, Alex *cred* ca vrea sa vorbeasca despre Narro
si poate si despre OpenOffice.

Eu ma gindeam ca as putea co-prezenta cu Adrian (cum m-am bagat peste el
si la prezentarea dinBucuresti) despre Fedora 9 (si eventual sa o
transformam intr-o prezentare mai lunga, ca sint multe de spus) sau daca
e cazul sa "produc" o prezentare separata, poate despre comunitatea
Fedora, eventual vazuta din perspectiva de contribuitor la Fedora Art.