[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Iun 12 15:14:35 EEST 2008

În data de 12 iunie 2008 15:07, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Cred ca Adrian poate vorbi despre Fedora 9, e firesc sa vorbeasca
> *cineva* despre Firefox 3, Alex *cred* ca vrea sa vorbeasca despre Narro
> si poate si despre OpenOffice.

Despre Firefox 3 pot pregăti tot eu ceva, pentru că sunt la curent cu
ce e nou prin el; asta dacă nu vrea cumva altcineva. Nu este mare
lucru, pot oferi material ajutător în engleză dacă se oferă altcineva.

Despre OpenOffice, nu știu dacă am avea material interesant pentru o
prezentare întreagă având în vedere publicul din sală care mă gândesc
că nu prea folosește ceva Office, poate doar să deschidă documente
(?), dar vreau să mai aud opinii pe tema asta.

Poate să le facem de 20 de minute astea două fiecare, după Fedora,
unde se poate vorbi mai mult.