[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Brehar Mihai breharmihai la yahoo.com
Joi Iun 12 15:20:21 EEST 2008

Salut,

Credeti ca e bine aleasa data?
Anul universitar e pe sfarsite, stie cineva cand se termina sesiunea?
Presupun ca la acea data multi studenti vor pleca din Cluj, iar cei ramasi vor fi ocupati cu examenul de licenta.

--
http://www.mihaibrehar.ro/blog/