[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iun 12 15:20:52 EEST 2008

> Despre OpenOffice, nu ┼čtiu dac─â am avea material interesant pentru o
> prezentare întreagă având în vedere publicul din sală care mă gândesc

Publicul probabil va fi format din cunoscatori firefox si openoffice si zic
ca ar trebui
mers pe ideea de cum se poate contribui la aceste proiecte fie si prin
localizare
sau promovare. Nu cred ca prezentarea de features e ceva important pentru
studenti
care se prindusor  daca folosesc aceste aplicatii. Mai bine vorbit despre
cum s-ar putea
ajunge cu OOo tradus 100% :)