[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iun 12 15:26:48 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:

> Despre Firefox 3 pot pregăti tot eu ceva, pentru că sunt la curent cu
> ce e nou prin el; asta dacă nu vrea cumva altcineva. Nu este mare
> lucru, pot oferi material ajutător în engleză dacă se oferă altcineva.

Cred ca oricine poate vorbi cite putin despre FF3, este cineva dintre
noi care nu il foloseste deja de citeva luni?
Necunoscind audienta ma intreb daca avem ce sa spunem *nou*, fara a
repeta deja ce ma astept sa stie toata lumea (viteza mai mare, suport
mai bun pentru standarde, integrare in desktop, securitate).

> Despre OpenOffice, nu știu dacă am avea material interesant pentru o
> prezentare întreagă având în vedere publicul din sală care mă gândesc
> că nu prea folosește ceva Office, poate doar să deschidă documente
> (?), dar vreau să mai aud opinii pe tema asta.

Nu folosesc studentii Word pentru proiecte si PowerPoint pentru sustineri?

> Poate să le facem de 20 de minute astea două fiecare, după Fedora,
> unde se poate vorbi mai mult.

Da, merge si asa.